• Mércores, 09 Abr 2014
  • Novas

A Fundación Jacinto calvo celebra unha mesa redonda sobre “QUÉ SANIDADE NOS PODEMOS PERMITIR?”, na que contará con: Justo Jorge López que é o Presidente da Asociación de Hospitais privados de Galicia, José Martínez Olmos, Diputado no Congreso e Portavoz da Comisión de Sanidade, Enrique Castellón Leal, experto e consultor internacional en temas sanitarios e Manuel Martín García que é o Presidente da Federación de Asociacións para a Defensa da Sanidade Pública de Galicia.

A mesa redonda estará moderada por Lois Caeiro, Director Xeral do Grupo El Progreso.

O lugar de celebración será o xa habitual Hotel Méndez Núñez de Lugo na rúa da Raiña, o martes día 22 de abril as oito da tarde